Про організацію та переведення педагогічних працівників на роботу в дистанційному режимі та на виконання інших робіт

Клішковецька ОТГ

Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму

КЛІШКОВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ

Клішковецької сільської ради  

60014, с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області

вул. Д.Карвацького, 9а, тел. 31-2-10

 e-mail: klish-gimnazija@ukr.net

Наказ

17.03.2020                                                                                               № 41

Про організацію та переведення педагогічних

працівників на роботу в дистанційному режимі

та на виконання інших робіт

         Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МВС України від 06.08.2018 №658, з урахуванням пункту 7 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11.03.2020 р. №211, листа МОНУ від 11.03.2020 №1/9-154, Державного класифікатора надзвичайних ситуацій (ДК 019:2010), затвердженого наказом Держстандарту України від 09.10.2010 №417, рішення позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 5.03.2020            № 17-30, рішення чергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12.03.2020 № 21-00, наказів Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації від 05.03.2020 №111 «Про заходи щодо запобігання поширенню інфекції, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», від 12.03.2020 №128 «Про запровадження карантину для усіх типів закладів освіти та проведення заходів щодо запобігання поширенню інфекції, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV на території Чернівецької області», листа Клішковецької сільської ради від 17.03.2020р. №(02-06)235 «Про організацію дистанційної роботи для педагогічних працівників ЗЗСО громади у зв’язку із запровадженням карантину та надзвичайної ситуації» та з метою виконання Освітньої програми, підготовки учнів до ДПА, ЗНО, реалізації заходів внутрішньої системи підвищення якості знань та наказу по Клішковецькій гімназії від 17.03.2020р. №40 «Про запровадження карантину у закладі Клішковецької гімназії»,

НАКАЗУЮ:

  1. Перевести педагогічних працівників на дистанційну форму роботи з 17.03.2020р. до 03.04.2020р.
  2. Заступнику директора з  НВР Музиці Л.Д.

2.1. Розробити заходи, для забезпечення проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій та відпрацювання занять відповідно до навчальних планів після нормалізації епідемічної ситуації

До 18.03.2020р.

2.2. Розробити заходи щодо організації методичної роботи в дистанційному режимі

До 18.03.2020р.

2.3. Провести методичну нараду-вебінар щодо організації дистанційного навчання

17.03.2020р.

  • Учителям-предметникам

3.1. Ознайомитися з методичними рекомендаціями про організацію дистанційного навчання – «Методичні поради щодо організації освітнього процесу у ЗЗСО Чернівецької області під час карантину» – лист Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА №01-31/763 від 16.03.2020р.

До 18.03.2020р.

3.2. Опрацювати Положення про дистанційне навчання (наказ МОНУ від 25.04.2013р. №466), звернути особливу увагу на п.4.2, 4.3, 2.2, 2.4, 2.10, 5.2.)

До 18.03.2020р.

3.3. Використати в роботі посилання на електронні підручники: https://gdz4you.com/pidruchnyky/?fbclid=IwAR0vl1KRDdMieJL6kkFQeZ3I-POZZhTQeVID1_VHlkVLV6tRWhSEcFMwEFo

https://lib.imzo.gov.ua/

До 03.04.2020р.

3.4. Визначитися з темами навчальних предметів, видів занять та подати адміністрації на погодження

До 18.03.2020р.

3.5. Організувати дистанційне навчання в Google Клас (Google Classroom) для учнів 9,10,11 класів, для 5-8 інші можливі дистанційні освітні технології.

До 18.03.2020р.

3.6. Опрацювати всі можливі веб-ресурси навчальних дисциплін, що необхідні для забезпечення дистанційного навчання

До 18.03.2020р.

3.7. Розробити власні плани самоосвіти, плани роботи над методичною темою школи, власною методичною темою з урахуванням прогнозованого результату

До 18.03.2020р.

3.8. Асистенту вчителя Шевчук Г.В. організувати дистанційну роботу з учнями 5 класу Руснаком Д., Сандуляком Н.

Впродовж терміну дії карантину

  • Вчителям інформатики С.І.Ткачу, Т.В.Ткач

4.1. Сприяти якісному технічному забезпеченню впровадження дистанційного навчання в закладі освіти та забезпечити безперебійну роботу веб-ресурсів

Впродовж терміну дії карантину

4.2. Створити підбірку веб-ресурсів – онлайн-курсів, відео-уроків, платформ дистанційного навчання

Впродовж терміну дії карантину

4.3. Провести майстер-клас з педагогічними працівниками в онлайн-режимі щодо організації дистанційного навчання

17.03.2020р.

18.03.2020р.

14.03.2020р.

  • Заступнику директора з ВР М.М.Кузик

5.1. Організувати роботу учнівського самоврядування в онлайн-режимі, спрямовуючи заходи на виконання завдань в рамках проєкту «Демократична школа»

Впродовж терміну дії карантину

5.2. Взяти під контроль роботу гуртків, виконання ними завдань у дистанційному форматі – презентації, проєкти, заочні подорожі, тощо.

Впродовж терміну дії карантину

  • Педагогу-організатору Герасимчук А.С. систематично подавати на сайт гімназії матеріали щодо відзначення пам’ятних дат, інших знаменних подій.

Впродовж терміну дії карантину

  • Вчителю інформатики, математики, координатору проєкту «Демократична школа» Ткач Т.В. організувати виконання завдань тренерів в онлайн-режимі та участі у вебінарах.

Впродовж терміну дії карантину

  • Практичному психологу Руснак Т.В., соціальному педагогу           Параскевіну В.А. продовжити роботу щодо виконання плану роботи, заходів у онлайн-режимі (згідно з планом роботи і можливих технічних умов).
  • Практичному психологу Руснак Т.В. організувати корекційно-розвивальну роботу з учнями 5 класу Руснаком Д., Сандуляком Н. в онлайн-режимі.
  •  Бібліотекарю Стріхар А.В.

10.1. Впорядкувати забезпечення підручниками учнів гімназії за перспективною мережею на 2020/2021н.р.

10.2. Продовжити роботу щодо виконання плану роботи, заходів у онлайн-режимі (згідно з планом роботи і можливих технічних умов).

  1.  Перевести на гнучкий графік роботи з 18.03.2020р. (згідно з планом роботи і можливих технічних умов) :

Л.Д.Музику – заступника директора з НВР;

М.М.Кузик – заступника директора з ВР;

Т.В.Руснак – практичного психолога;

В.А.Параскевіна – соціального педагога;

А.С.Герасимчук – педагога-організатора.

  1.  Вчителю інформатики Ткачу С.І. розмістити даний наказ на сайті гімназії.

17.03.2020р.

  1.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор гімназії                                                       Н.С.Боднар

З наказом ознайомлені                                                                      Музика Л.Д.

Кузик М.М.

Шевчук Г.В.

Ткач С.І.

Ткач Т.В.

Герасимчук А.С.

Параскевін В.А.

Руснак Т.В.

Written by 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *