Рекомендовані заходи для організації освітнього процесу під час карантину для вчителів предметів природничо-математичних дисциплін

Рекомендовані заходи для організації освітнього процесу під час карантину для вчителів предметів природничо-математичних дисциплін:

З метою забезпеченнядистанційногонавчання та самостійноїроботипід час карантину рекомендуємо:

– учням6-9-х класів з предмету  «Біологія» та 10-11-х з предмету «Біологія та екологія» користуватися наступними посиланнями:

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Osvitoria+BIO+1/about
http://www.znanius.com/4052.html
https://kabinet-ecologii-sch3.jimdofree.com
https://osvita.ua/school/lessons_summary/biology
https://subject.com.ua/lesson/biology
https://teachua.com/biology
https://naurok.com.ua/
https://vseosvita.ua/
https://learningapps.org/

– учням7-11-х класів з предмету  «Хімія» користуватися наступними посиланнями:

http://www.10minschool.ua/
http://www.virtulab.net/
https://chem10.jimdofree.com/
https://naurok.com.ua/
https://vseosvita.ua/
https://learningapps.org/

– учителям біології, хімії та природознавства для організації дистанційного навчання під час карантину, можна користуватися такими сайтами, наприклад:

https://quizlet.com/
https://kahoot.com/mobile-app/
https://onlinetestpad.com/ua/
http://master-test.net/
http://www.triventy.com/
https://www.mozaweb.com/uk/portal.php?cmd=promo&page=forschools/
  • учням та учителям  предмету «Фізика»:
7 клас http://video.novashkola.ua/8-klas/fizika-8-klas/
  https://sites.google.com/site/weburokizfizikidla8klasu/web-uroki
  https://sites.google.com/site/alg8school19/fizika-7-klas
8 клас http://video.novashkola.ua/9-klas/fizika-9-klas/
  https://sites.google.com/site/alg8school19/storinka
9 клас https://sites.google.com/site/alg8school19/9-klas-1
10 клас  https://sites.google.com/site/alg8school19/10-klas-1
11 клас  https://sites.google.com/site/alg8school19/11-klas-1
  https://sites.google.com/site/alg8school19/astronomia
  • учням та учителям  предмету «Географія»:
https://www.ed-era.com/books/geography/
https://online.seterra.com/uk
http://video.novashkola.ua/8-klas/geografiya-8-klas/
http://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/
https://naurok.com.ua/test/geografiya
  • учням та учителям  предмету «Трудове навчання»:
https://youtu.be/Gotfi2bB2-Y
https://youtu.be/AsvrLdOpdBE
http://goodhouse.com.ua/poradi/14041-yak-zshiti-kuxonnij-fartux-fartux-z-tkanini-svoimi-rukami-pokrokova-instrukciya-dlya-pochatkivciv-vikrijka-foto-shiyemo-fartuxi-fartuxi-dlya-kuxni-sami-z-oborkami-nagrudnikami-prosti-stilni-krasivi-se.html

Рекомендаціїдля організаціїосвітньогопроцесупід час карантину для вчителів

історії та правознавства 

Пропонуємо перевести  роботу педагогів  таметодичнихоб’єднань  учителівісторії та правознавства  щодосупроводу  викладання  історії та суспільнихдисциплін  у дистанційний формат.

         Тут  ніяк не обійтися  без  сучасних  інформаційних  технологій.   Тому, як перший крок,варто  завести окремі рубрики  на  кшталт  «Організаціяроботи  в період карантину» на сайтах освітніх  закладівчи насвоємувласномуінтернет-ресурсі(сайт, блог, сторінка) де і розміщувати  усюпоточнуінформацію.

  До неї, на наш погляд, можуть  належати  корисні  посилання:

6 клас : 

Всесвітняісторія. ІсторіяУкраїни.Інтегрований курс: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/6-klas/2-vsesvtnya-storya-storya-ukrani-ntegrovaniy-kurs-6-klas/;

7 клас:

ІсторіяУкраїни: https://imzo.gov.ua/pidruchniki/elektronni-versiyi-pidruchnikiv/elektronni-versiyi-pidruchnikiv-dlya-uchniv-7-h-klasiv-2/istoriya-ukrayini-7-klas/

Всесвітня історія: https://imzo.gov.ua/pidruchniki/elektronni-versiyi-pidruchnikiv/elektronni-versiyi-pidruchnikiv-dlya-uchniv-7-h-klasiv-2/vsesvitnya-istoriya-7-klas/

8 клас:

ІсторіяУкраїни: https://imzo.gov.ua/elektronni-versiyi-pidruchnikiv-dlya-uchniv-8-h-klasiv/istoriya-ukrayini-8-klas/

Всесвітняісторія: https://imzo.gov.ua/elektronni-versiyi-pidruchnikiv-dlya-uchniv-8-h-klasiv/vsesvitnya-istoriya-8-klas/

9 клас:

ІсторіяУкраїни: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/9-klas/3-storya-ukrani-9-klas/

Всесвітняісторія: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/9-klas/4-vsesvtnya-storya-9-klas/ 

10 клас:

ІсторіяУкраїни: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/4-storya-ukrani-10-klas/

Всесвітня  історія:   https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/5-vsesvtnya-storya-10-klas/

Інтегрований курс «Історія:  Україна  і світ»: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/6-storya-ukrana–svt-ntegrovaniy-kurs-10-klas/

11 клас:

ІсторіяУкраїни: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/11-klas/4-storya-ukrani-11-klas/

Всесвітня  історія: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/11-klas/5-vsesvtnya-storya-11-klas/

Інтегрований курс «Історія:  Україна  і світ»: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/11-klas/6-storya-ukrana–svt-ntegrovaniy-kurs/ 

Правознавство  та громадянськаосвіта

9 клас:

Основи правознавства:https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/9-klas/15-osnovi-pravoznavstva-9-klas/

10 клас:

Правознавство:

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/7-pravoznavstvo-10-klas/

Громадянська  освіта: https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/8-gromadyanska-osvta-10-klas/

Крокдругий:рекомендуємо  знайти у перелікуобраний Вашим  закладом варіант  підручників  та кожному  учневіскачатиїх для   продовження  навчання.

Кроктретій:розмістити  у відкритомуінформаційному  просторі  фрагмент  навчально-тематичного  планування    з історії/суспільних  дисциплін на  наступні два навчальнітижні  для  КОЖНОГО   ізкласів  усіх  паралелей. Це  особливо  стосуєтьсяопорних  закладів  та закладів,   де історіявивчається на профільномурівні. 

Крокчетвертий. Звернітьособливуувагу  та добре  продумайте    завдання для самостійногоопрацювання: за краще  буде  вказати не тільки  сторінки  тексту підручника, але і рекомендувативиконати  творчі / індивідуальні / групові/ випереджувальні  завдання, опрацюватидодатковіджерелачилітературу, підготуватиміні-проекти   тощо.

Крокп’ятий. Якщо   Ви  іще  не створили  групи  у соціальних  мережах, вартозробити і це. Тоді  Ви будете говоритизі школярами їхньоюмовою,   підвищите  рівеньдовіриучнів  до себе як справжнього педагога-лідера, котрийіде в ногу  з часом, творить, цінує і поважаєприватнийпростір  підлітків. Крім того, Ви   зможетененав’язливокерувати  процесом  зростання кожного з учнів  по йоговласнійіндивідуальній  траєкторії. 

Аби не перетворювати  своєжиття  у «безкінечний онлайн-мітинг», краще  встановити час «виходу на зв’язок»  з кожною окремою  групою  або  ж –  і цеможе бути  шостимкроком –   організуватидистанційне  навчання  за  допомогою  онлайн-платформ, як це не перший день практикують  кращі  педагоги.

І кілька  слів на завершення. 

Вимушену  паузу  вартовикористати  для передекзаменаційного  повторення  з метою  досягнення  найкращих  результатів як  на ДПА з історії  України у  9 та 11 класах, так і зовнішньогонезалежногооцінювання за курс середньоїшколи.    

Безумовно, що  у такого роду методичнихрекомендаціях, коли ситуаціяшвидко  змінюється,  передбачити все неможливо. Тому   радимостежити за сайтами  органівуправлінняосвітою: Департаменту освіти і науки облдержадміністрації  (_http://oblosvita.com/_) та Інститутупіслядипломноїпедагогічноїосвіти (ippobuk.cv.ua), місцевих  органівуправлінняосвітою.

Корисно    буде  відвідати  сайти  видавництв, громадськихорганізацій, котрих  зараз  немало. Працюючи на ринку освітніхпослуг, вони назагалпропонуютьспоживачу   якісний  інтелектуальний  продукт   не тільки  у виглядіпідручників, але й інших  складових  навчально-методичного  комплексу (посібники, довідники, карти, атласи, схеми, таблиці, методичнірозробкитощо).

Written by 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *