Домашні завдання. 2.

Математика

7 А  КЛАС

Дорогі учні! Ви можете обирати будь який відео урок, який вам подобається по заданій темі, або скористатися моїм посиланням

Алгебра

Тема: Система рівнянь з двома змінними. Графічний метод розв’язування системи ⸹4, п.26

Д/з: № 1008, 1011, 1015

Відео урок: Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом (ютуб) 

https://www.youtube.com/watch?v=efUFkT6A60s 

Тема: Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки ⸹4, п. 27

Д/з: № 1035(1,3,5), 1037(2,4), 1039(2)

Відео урок: Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки (ютуб)

https://www.youtube.com/watch?v=3f3itJf51RQ

https://www.youtube.com/watch?v=MGEDKHIZv-c

Тема: Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання. ⸹4,п.28

Д/з: № 1048(1,3), 1050(2,5)

Відео урок: Спосіб Додавання – 7 клас(ютуб) 

https://www.youtube.com/watch?v=JTqNhQl-hAI

Тема: Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання. ⸹4,п.28

Д/з: № 1052(1), 1056(2),1058

Геометрія

Тема: Властивості кола. Дотична до кола. ⸹4, п. 20

Д/з: № 508, 510, 516,

Відео урок: Геометрія. 7 клас. Дотична до кола (ютуб)

Тема: Властивості кола. Дотична до кола. ⸹4, п. 20

Д/з: № 522, 524, 526

Тема: Описане та вписане кола трикутника. ⸹4, п.21

Д/з: № 550, 553

Відео урок: 7 клас. Геометрія. Коло, описане навколо трикутника. Коло, вписане в трикутник(ютуб)

Тема: Описане та вписане кола трикутника. ⸹4, п.21

Д/з: № 544, 558

11 клас

Українська мова та література

5-А клас
Українська мова

  1. Опрацювати тему “Звертання” (п. 57, с.167).
  2. Виконати впр. 451, 452, 455.
  3. Письмово переказати текст впр. 448 (с.166).
    Українська література
  4. Опрацювати біографію
    Є. Гуцала, зробити відповідні записи в робочих зошитах.
  5. Прочитати оповідання “Лось”.
    7-Б клас
    Українська мова
  6. Опрацювати теоретичний матеріал на с. 154-155, 158, 160-161.
  7. Виконати впр. 440, 443; 449, 450, 453; 460, 464.
    Українська література
  8. Опрацювати біографію М.Павленко.
  9. Прочитати “Русалонька із 7-Б, або Прокляття роду Кулаківських”.

9 клас
Українська мова

  1. Виконати впр. 381, 395.
  2. Написати твір-роздум “Чи придатна рок-музика для передання потрібних настроїв, думок, закликів”, ілюструвати прикладами сучасних пісень, використовувати речення з різними видами зв’язку.
    Українська література
  3. Опрацювати теоретичний матеріал “Біблія в житті Т.Шевченка”.
  4. Прочитати “Злоначинающих спини”, “Ісаія. Глава 35”.
    10 клас
    Українська мова
  5. Виконати впр. 398, 404, 405, 406, 414, 419.
    Українська література
  6. Опрацювати біографію Лесі Українки.
  7. Вивчити напам’ять вірш ” Contra spem spero”.
  8. Виконати ідейно-художній аналіз поезії на вибір: “Мріє, не зрадь”, “Стояла я і слухала весну”.

Зарубіжна література

5 клас

Р. Далі ,,Чарлі і шоколадна фабрика”. Зробити конспект у зошиті біографії письменника; прочитати оповідання; скласти таблицю характеристики персонажів; визначити елементи сюжету та дати їм назву; дати відповідь на ,,анкету читача”.

9 клас

В зошити: ,,Особливості творчості Г. Ібсена як творця нової драми.” Написати твір-есе ,,Сторінка щоденника Нори (для дівчат ), Хельмера (для хлопців). Прочитати та переглянути екранізацію п’єси Г. Ібсена ,,Ляльковий дім “. Опрацювати за підручником ст 217-235. Пит. ст. 235.
Прочитати за підручником ст. 236-240 зробити конспект по біографії Б. Шоу, прочитати п’єсу ,,Пігмаліон” та переглянути екранізацію .

10 клас

В зошити: ідейно – художній аналіз поезії Шарля Бодлера, Артюра Рембо, Поля Верлена (одна поезія за вибором); написати твір-есе ,,Мої поетичні відкриття”; опрацювати питання та завдання підручника ст. 150-175; завд. сторінок:157, 158, 162, 164, 164, 167, 173, 174, 175.

11 клас

Опрацювати теми за підручниками та іншими джерелами: ,,Символічний зміст образу янгола у новелі Ґ. Маркса ,,Стариган із крилами”; ,Специфіка індивідуального стилю Хуліо Кортсар”.
Створити презентацію ,,Літературний портрет письменника” (за вибором).
Опрацювати ст. підручника: 140-146. В зошити: тестова розминка ст. 149, завдання ,,Пофантазуйте” ст.149.

Хімія

7 клас

Опрацювати §27, 28. Вправи 1, 2, 3, 4 ст.156, 195 – 197, ст.160

Опрацювати §29, 30. Вправи 206 – 210 ст. 166, 218 – 220 ст. 175

8 клас

Опрацювати §6, 7. Вправи 3 – 7 ст.32, 7 – 11 ст. 37

Опрацювати §8, 9. Вправи 1 – 4 ст. 49

9 клас

 Опрацювати §31, 32. Вправи 384 –  388  ст.183

Опрацювати §33. Вправи 396 – 401 ст. 188

10 клас

Опрацювати §31, 32. Вправи 21 – 29 ст.174, 6 – 9 ст. 178

Опрацювати §33. Вправи 15 – 20 ст. 186

11 клас

Опрацювати §32, 33. Вправи 1 – 5 ст.176, практичне завдання №1 ст. 178

Опрацювати §34. Вправи 1 – 4 ст.180

Біологія
6 клас: параграф 35, 36, 37
( питання та завдання за підручником)
7 клас: параграф 47, 48, 49, 50
Дати письму відповідь на запитання:
1)Чому жаби реагують тільки на рухомих комах ?
2)Чому не можна наближатися до гнізда з кладкою яєць перед вилупленням пташенят?
8 клас: параграф 48, 49, 50
(Питання та завдання за підручником )
9 клас: параграф 50,52,52,53
Дати письмову відповідь:
•Чим відрізняються систематичні категорії в царствах Тварин і Рослин?
•Що відображає філогенетичне дерево?
•Порівняйте домени Бактерії та Археї?
10 клас: параграф 87, 108, 109
(Запитання і завдання за підручником)
11 клас: параграф 52, 53, 54
(Розробити рекомендації щодо профілактики захворювань )

7 клас

Опрацювати §27, 28. Вправи 1, 2, 3, 4 ст.156, 195 – 197, ст.160

8 клас

Опрацювати §6, 7. Вправи 3 – 7 ст.32, 7 – 11 ст. 37

9 клас

 Опрацювати §31, 32. Вправи 384 –  388  ст.183

10 клас

Опрацювати §31, 32. Вправи 21 – 29 ст.174, 6 – 9 ст. 178

11 клас

Опрацювати §32, 33. Вправи 1 – 5 ст.176, практичне завдання №1 ст. 178

Французька мова

Електронна адреса Самборської Л.Є. valeriy.samborskiy66@gmail.com

Трудове навчання
5 клас
Виконати проект: “Лялька – мотанка” за зразком у посиланні

6 клас
Виконати проект: “Писанка” за довільною технологією. Посилання для ознайомлення із способами виготовлення писанок.

Фото виконаних робіт відправляти за тел. 0958614038

Written by 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *