
Математика
7 А КЛАС
Дорогі учні! Ви можете обирати будь який відео урок, який вам подобається по заданій темі, або скористатися моїм посиланням
Алгебра
Тема: Система рівнянь з двома змінними. Графічний метод розв’язування системи ⸹4, п.26
Д/з: № 1008, 1011, 1015
Відео урок: Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом (ютуб)
https://www.youtube.com/watch?v=efUFkT6A60s
Тема: Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки ⸹4, п. 27
Д/з: № 1035(1,3,5), 1037(2,4), 1039(2)
Відео урок: Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки (ютуб)
https://www.youtube.com/watch?v=3f3itJf51RQ
https://www.youtube.com/watch?v=MGEDKHIZv-c
Тема: Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання. ⸹4,п.28
Д/з: № 1048(1,3), 1050(2,5)
Відео урок: Спосіб Додавання – 7 клас(ютуб)
https://www.youtube.com/watch?v=JTqNhQl-hAI
Тема: Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання. ⸹4,п.28
Д/з: № 1052(1), 1056(2),1058
Геометрія
Тема: Властивості кола. Дотична до кола. ⸹4, п. 20
Д/з: № 508, 510, 516,
Відео урок: Геометрія. 7 клас. Дотична до кола (ютуб)
Тема: Властивості кола. Дотична до кола. ⸹4, п. 20
Д/з: № 522, 524, 526
Тема: Описане та вписане кола трикутника. ⸹4, п.21
Д/з: № 550, 553
Відео урок: 7 клас. Геометрія. Коло, описане навколо трикутника. Коло, вписане в трикутник(ютуб)
Тема: Описане та вписане кола трикутника. ⸹4, п.21
Д/з: № 544, 558
11 клас
Українська мова та література
5-А клас
Українська мова
- Опрацювати тему “Звертання” (п. 57, с.167).
- Виконати впр. 451, 452, 455.
- Письмово переказати текст впр. 448 (с.166).
Українська література - Опрацювати біографію
Є. Гуцала, зробити відповідні записи в робочих зошитах. - Прочитати оповідання “Лось”.
7-Б клас
Українська мова - Опрацювати теоретичний матеріал на с. 154-155, 158, 160-161.
- Виконати впр. 440, 443; 449, 450, 453; 460, 464.
Українська література - Опрацювати біографію М.Павленко.
- Прочитати “Русалонька із 7-Б, або Прокляття роду Кулаківських”.
9 клас
Українська мова
- Виконати впр. 381, 395.
- Написати твір-роздум “Чи придатна рок-музика для передання потрібних настроїв, думок, закликів”, ілюструвати прикладами сучасних пісень, використовувати речення з різними видами зв’язку.
Українська література - Опрацювати теоретичний матеріал “Біблія в житті Т.Шевченка”.
- Прочитати “Злоначинающих спини”, “Ісаія. Глава 35”.
10 клас
Українська мова - Виконати впр. 398, 404, 405, 406, 414, 419.
Українська література - Опрацювати біографію Лесі Українки.
- Вивчити напам’ять вірш ” Contra spem spero”.
- Виконати ідейно-художній аналіз поезії на вибір: “Мріє, не зрадь”, “Стояла я і слухала весну”.
Зарубіжна література
5 клас
Р. Далі ,,Чарлі і шоколадна фабрика”. Зробити конспект у зошиті біографії письменника; прочитати оповідання; скласти таблицю характеристики персонажів; визначити елементи сюжету та дати їм назву; дати відповідь на ,,анкету читача”.

9 клас
В зошити: ,,Особливості творчості Г. Ібсена як творця нової драми.” Написати твір-есе ,,Сторінка щоденника Нори (для дівчат ), Хельмера (для хлопців). Прочитати та переглянути екранізацію п’єси Г. Ібсена ,,Ляльковий дім “. Опрацювати за підручником ст 217-235. Пит. ст. 235.
Прочитати за підручником ст. 236-240 зробити конспект по біографії Б. Шоу, прочитати п’єсу ,,Пігмаліон” та переглянути екранізацію .
10 клас
В зошити: ідейно – художній аналіз поезії Шарля Бодлера, Артюра Рембо, Поля Верлена (одна поезія за вибором); написати твір-есе ,,Мої поетичні відкриття”; опрацювати питання та завдання підручника ст. 150-175; завд. сторінок:157, 158, 162, 164, 164, 167, 173, 174, 175.
11 клас
Опрацювати теми за підручниками та іншими джерелами: ,,Символічний зміст образу янгола у новелі Ґ. Маркса ,,Стариган із крилами”; ,Специфіка індивідуального стилю Хуліо Кортсар”.
Створити презентацію ,,Літературний портрет письменника” (за вибором).
Опрацювати ст. підручника: 140-146. В зошити: тестова розминка ст. 149, завдання ,,Пофантазуйте” ст.149.
Хімія
7 клас
Опрацювати §27, 28. Вправи 1, 2, 3, 4 ст.156, 195 – 197, ст.160
Опрацювати §29, 30. Вправи 206 – 210 ст. 166, 218 – 220 ст. 175
8 клас
Опрацювати §6, 7. Вправи 3 – 7 ст.32, 7 – 11 ст. 37
Опрацювати §8, 9. Вправи 1 – 4 ст. 49
9 клас
Опрацювати §31, 32. Вправи 384 – 388 ст.183
Опрацювати §33. Вправи 396 – 401 ст. 188
10 клас
Опрацювати §31, 32. Вправи 21 – 29 ст.174, 6 – 9 ст. 178
Опрацювати §33. Вправи 15 – 20 ст. 186
11 клас
Опрацювати §32, 33. Вправи 1 – 5 ст.176, практичне завдання №1 ст. 178
Опрацювати §34. Вправи 1 – 4 ст.180
Біологія
6 клас: параграф 35, 36, 37
( питання та завдання за підручником)
7 клас: параграф 47, 48, 49, 50
Дати письму відповідь на запитання:
1)Чому жаби реагують тільки на рухомих комах ?
2)Чому не можна наближатися до гнізда з кладкою яєць перед вилупленням пташенят?
8 клас: параграф 48, 49, 50
(Питання та завдання за підручником )
9 клас: параграф 50,52,52,53
Дати письмову відповідь:
•Чим відрізняються систематичні категорії в царствах Тварин і Рослин?
•Що відображає філогенетичне дерево?
•Порівняйте домени Бактерії та Археї?
10 клас: параграф 87, 108, 109
(Запитання і завдання за підручником)
11 клас: параграф 52, 53, 54
(Розробити рекомендації щодо профілактики захворювань )
7 клас
Опрацювати §27, 28. Вправи 1, 2, 3, 4 ст.156, 195 – 197, ст.160
8 клас
Опрацювати §6, 7. Вправи 3 – 7 ст.32, 7 – 11 ст. 37
9 клас
Опрацювати §31, 32. Вправи 384 – 388 ст.183
10 клас
Опрацювати §31, 32. Вправи 21 – 29 ст.174, 6 – 9 ст. 178
11 клас
Опрацювати §32, 33. Вправи 1 – 5 ст.176, практичне завдання №1 ст. 178
Французька мова
Електронна адреса Самборської Л.Є. valeriy.samborskiy66@gmail.com
Трудове навчання
5 клас
Виконати проект: “Лялька – мотанка” за зразком у посиланні
6 клас
Виконати проект: “Писанка” за довільною технологією. Посилання для ознайомлення із способами виготовлення писанок.
Фото виконаних робіт відправляти за тел. 0958614038