Ухвала до питання «Професійне самовизначення як спосіб соціалізації учнів»

Адміністрації:

Здійснювати профорієнтаційну роботу серед старшокласників як процес самопізнання.

М.М.Кузик – заступник директора з ВР

Впродовж року

  1. Сприяти професійному самовизначенню через систему тренінгів, тематичних інформаційних годин, зустрічами з людьми цікавих професій, проєкти.

М.М.Кузик – заступник директора з ВР

Впродовж року

  1. У рамках партнерства в освіті співпрацювати з Хотинським центром зайнятості.

М.М.Кузик – заступник директора з ВР

Впродовж року

  • Практичному психологу:

2.1 Забезпечити психологічним супроводом, здійснювати відповідну діагностику. Надати більшої дієвості консультуванню батьків та учнів, щодо вибору професій.

Т.В.Руснак – практичний психолог

Впродовж року

  • Класним керівникам:
    • Надавати відповідну допомогу учням щодо вибору профільності, занять у гуртках, факультативах, відповідно до майбутнього фаху.

Впродовж року

  • Бібліотекарю:
    • Сприяти презентації навчальних закладів України, Чернівецької області,  щодо визначення здобуття професії.

А.В.Стріхар – бібліотекар

Written by 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *