Про організацію роботи Клішковецької гімназії у період обмежувальних протиепідемічних заходів

Клішковецька ОТГ

Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму

КЛІШКОВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ

Клішковецької сільської ради  

60014, с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області

вул. Д.Карвацького, 9а, тел. 31-2-10

 e-mail: klish-gimnazija@ukr.net

НАКАЗ

22.12.2020р.                                                                                                 №127

Про організацію роботи 

Клішковецької гімназії

у період обмежувальних

протиепідемічних заходів

          Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», листа Міністерства освіти і науки України від 15.12.2020 № 1/9-692 «Про запровадження карантинних обмежень» , наказу Департаменту освіти  і науки Чернівецької обласної державної адміністрації «Про організацію роботи закладів освіти у період обмежувальних протиепідемічних заходів з 08 до 24 січня2021року.»,  з метою впорядкування роботи закладів освіти під час зимових канікул у період обмежувальних протиепідемічних заходів

НАКАЗУЮ:

 1.Організувати роботу у період обмежувальних протиепідемічних заходів з 11 до 24 січня 2021 року у дистанційному форматі .

Заступник директора з НВР – Л.Д.Музика

2.Провести  інформування батьків про особливості роботи гімназії  у період обмежувальних протиепідемічних заходів з 11 до 24 січня 2021 року.

Класні керівники5-11кл.

3. Розмістити інформацію про особливості роботи гімназії в соціальних мережах онлайн або аудіо звернення – роз’яснення про режим роботи  закладу в період карантину

С.І.Ткач до 28.12.20

4.Організувати  роз’яснювальну роботу щодо тривалості уроків, які проводяться з використанням технологій дистанційного навчання, асинхронного та синхронного режимів взаємодії між суб’єктами дистанційного навчання.

5.Забезпечити  ведення журналів, організувати облік занять, заходів та оцінювання знань учнів у період обмежувальних протиепідемічних заходів з 11 до 24 січня 2021 року;

6.У період обмежувальних заходів організовувати  будь-які збори колективу (педради, консультації, семінари тощо) лише в онлайн-форматі.

Заступник директора з НВР –  Л.Д.Музика

7. Опрацювати на нараді при директору Рекомендації наказу Департаменту Чернівецької обласної державної адміністрації №406 від 18.12.2020р.

8. Організувати роботу гурткової роботи на період обмежувальних заходів в режимі онлайн, визначившись із використанням цифрових технологій.

Кирилюк О.В.

 Палагнюк С. Д. 

Непийвода К. В.

Слободян Г. І.

Параскевіна В.А.

9.Організувати дистанційне навчання в період обмежувальних протиепідемічних заходів з 11.01.21 до 24.01.21 для учнів із соціально незахищених багатодітних сімей та інших, які не мають технічних можливостей для занять в навчальних кабінетах гімназії за графіком (додаток №4) із дотриманням санітарних норм, передбачених у  Регламенті та Постанові Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50

10.Затвердити графік чергування  адміністрації ( додаток №1)

11.Затвердити графік чергування обслуговуючого персоналу (додаток №2)

12. Затвердити графік чергування для технічного персоналу (додаток №3)

13.Перевірити засоби пожежної безпеки в гімназії та провести інструктаж з техперсоналом щодо дотримання безпеки життєдіяльності на період карантину  (індивідуально)

14. Забезпечити постійне чергування технічного персоналу та збереження матеріальних цінностей гімназії.

15.Вчителю інформатики Ткачу С.І. розмістити даний наказ на сайті гімназії.

16. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор гімназії                                                                                      Н.С.Боднар

 З наказом ознайомлено                                                                            Л.Д.Музика

І.В.Жижина

С.В.Войт

Т.В.Ткач

М.М.Попова

Г.І.Слободян

Т.В.Руснак

Т.С.Пінтя

К.В.Непийвода

С.Д.Палагнюк

О.В.Кирилюк

В.А.Параскевін

Додаток №1

 Графік роботи адміністрації Клішковецької гімназії

11 січня – 08.00-17.00  –  Боднар Н.С. – директор гімназії;

12 січня – 08.00-17.00  – Музика Л.Д. – заступник директора з НВР;

13 січня – 08.00-17.00  – Кузик М.М. – заступник директора з ВР;

14 січня – 08.00-17.00  – Руснак Т.В. – практичний психолог;

15 січня – 08.00-17.00  – Параскевін В.А. – соціальний педагог;

18 січня – 08.00-17.00  – Боднар Н.С.– директор гімназії;

19 січня – 08.00-17.00  – Музика Л.Д.– заступник директора з НВР;

20 січня – 08.00-17.00  – Кузик М.М. – заступник директора з ВР;

21 січня – 08.00-17.00  – Руснак Т.В. – практичний психолог;

22 січня – 08.00-17.00  – Параскевін В.А.– соціальний педагог.

Додаток №2

 Графік роботи обслуговуючого персоналу

11 січня  –  08.00-17.00 –  К.М.Геждеван – бібліотекар;

12 січня –  08.00-17.00  –  Т.Д.Кирилюк – медична сестра;

13 січня  – 08.00-17.00  –  М.В.Кушнір – секретар гімназії;

14 січня   – 08.00-17.00 –  К.М.Геждеван – бібліотекар;

15 січня  – 08.00-17.00  – Т.Д.Кирилюк – медична сестра;

18 січня  – 08.00-17.00  –  М.В.Кушнір – секретар гімназії;

19 січня  –  08.00-17.00 –  К.М.Геждеван – бібліотекар;

 20 січня  –  08.00-17.00  – Т.Д.Кирилюк – медична сестра;

21 січня   – 08.00-17.00  –  М.В.Кушнір – секретар гімназії;

22 січня   – 08.00-17.00  –  К.М.Геждеван – бібліотекар;

Додаток №3

Графік чергування технічного персоналу на період карантину

11 січня                       09.00 – 18.00 – Іванічек Л.В. – технічна працівниця

                                   07.00 – 16.00 – Голик О.Д.– завгосп

                                    17.00 – 07.00 – Мінка М.І. – сторож

 12 січня                     09.00 – 18.00 – Капітанчук С.В.  – технічна працівниця

                                    07.00 – 16.00 – Бусуюк В.Ф. – двірник

                                    17.00 – 07.00 – Лупулишен Г.М. – сторож

13 січня                       09.00 – 18.00 – Іванічек Л.В. – технічна працівниця

                                   07.00 – 16.00 – Голик О.Д.– завгосп

                                    17.00 – 07.00 – Мінка М.І. – сторож

14 січня                        09.00 – 18.00 – Капітанчук С.В.  – технічна працівниця

                                    07.00 – 16.00 – Бусуюк В.Ф. – двірник

                                    17.00 – 07.00 – Лупулишен Г.М. – сторож

15 січня                      09.00 – 18.00 – Іванічек Л.В. – технічна працівниця

                                   07.00 – 16.00 – Голик О.Д.– завгосп

                                    17.00 – 07.00 – Мінка М.І. – сторож

18 січня                         09.00 – 18.00 – Капітанчук С.В.  – технічна працівниця

                                    07.00 – 16.00 – Бусуюк В.Ф. – двірник

                                    17.00 – 07.00 – Лупулишен Г.М. – сторож

19 січня                         09.00 – 18.00 – Іванічек Л.В. – технічна працівниця

                                   07.00 – 16.00 – Голик О.Д.– завгосп

                                    17.00 – 07.00 – Мінка М.І. – сторож

20 січня                       09.00 – 18.00 – Капітанчук С.В.  – технічна працівниця

                                   07.00 – 16.00 – Бусуюк В.Ф. – двірник

                                   17.00 – 07.00 – Лупулишен Г.М. – сторож                                                                           

21 січня                        09.00 – 18.00 – Іванічек Л.В. – технічна працівниця

                                   07.00 – 16.00 – Голик О.Д.– завгосп

                                    17.00 – 07.00 – Мінка М.І. – сторож

22 січня                       09.00 – 18.00 – Капітанчук С.В.  – технічна працівниця

                                   07.00 – 16.00 – Бусуюк В.Ф. – двірник

                                   17.00 – 07.00 – Лупулишен Г.М. – сторож             

Додаток №4

Графік роботи в навчальних  кабінетах Клішковецької гімназії

  1. 08.00-16.00- кабінет української мови та літератури;
  2. 08.00-16.00- кабінет математики;
  3. 08.00-16.00- кабінет фізики;
  4. 08.00-16.00- кабінет хімії;
  5. 08.00-16.00- кабінет зарубіжної літератури;
  6. 08.00-16.00- кабінет історії;
  7. 08.00-16.00- кабінет географії;
  8. 08.00-16.00- кабінет інформатики;
  9. 08.00-16.00- кабінет іноземних мов.

Written by 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *