Онлайн-засідання Школи молодого вчителя

25 березня 2021 року відбулося онлайн-засідання Школи молодого вчителя Клішковецької територіальної громади.

На засіданні були присутні: керівник методичного об’єднання Войт С.В. (учитель української мови і літератури Клішковецької гімназії), практичний психолог Клішковецької гімназії Руснак Т.В., члени методичного об’єднання: Ткач Т.В., Музика М.В., Герасимчук А.С., Шевчук А.В. (учителі Клішковецької гімназії), Кирилюк А.А. (асистент учителя Клішковецького ОЗО), Руснак К.В. (вихователь групи продовженого дня філії Клішковецького ОЗО), Гончар О.С. (учитель початкових класів   Шиловецької ЗОШ).

Тема методичного засідання – «Оцінка – це стимул чи покарання?» На порядок денний було винесено такі питання:

  1. Історія, сучасний стан та тенденції розвитку системи оцінювання в освіті (доповідь з елементами презентації Войт С.В.).
  2.  Оцінювання навчальних досягнень в умовах змішаного, онлайн- й офлайн-навчання (презентація Ткач Т.В.).
  3. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (презентація Кирилюк А.А.).
  4. Психологічні аспекти оцінювання успішності учнів (практичні поради практичного психолога Руснак Т.В).

Обговоривши питання оцінювання навчальних досягнень учнів, члени методичного об’єднання прийняли рекомендації:

  1.  Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювати відповідно до критеріїв, розроблених Міністерством освіти і науки.

Постійно                                                                 

  1. Дотримуватися методичних рекомендацій щодо оцінювання письмових учнівських робіт та усних відповідей.
  2. В умовах дистанційного навчання використовувати сервіси TestPortal, Wordwall, Quizlet, Padlet для якісного оцінювання навчальних досягнень учнів.
  3. Оцінку за семестр виставляти за результатами тематичного оцінювання, а за рік ‑ на основі семестрових оцінок.
  4. Широко використовувати тестові технології з метою об’єктивного визначення результатів навчання.

     Упродовж навчального року                           

  • При підборі та  розробці завдань враховувати вікові особливості дітей та їхні індивідуальні можливості.

Постійно

  • Для покращення мотивації до навчання використовувати похвалу як описове оцінювання умінь та навичок учнів.
  • Використовувати формувальне оцінювання з метою оцінки компетентності учня та його поступу.

Засідання методичного об’єднання Школи молодого вчителя пройшло ефективно, педагоги почерпнули багато цінної інформації та прийняли до уваги рекомендації.

Written by 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *